КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ З ОСНОВ ЗДОРОВ’Я
2017/2018 Н.Р. (ОНОВЛЕНА ПРОГРАМА)
Основи здоров’я
(за підручником І. Д. Беха, Т. В. Воронцової, В. С.
Пономаренка, Є. В. Страшка)
34 години : ( 1 година на тиждень)
№
з/п
|
Дата
|
Зміст уроку
|
Примітка
|
|
|
Розділ 1. Здоров'я людини (3 год)
|
|
1
|
|
Життя і безпека людини(с.6-9)
|
|
2
|
|
Житгя і здоров'я (с.10-13)
|
|
3
|
|
Розвиток людини
(ст..14-18)
|
|
Розділ 2. Здорове тіло (7 год)
|
|||
4
|
|
Збалансоване харчування(ст..20-24)
|
|
5
|
|
Вода і поживні речовини
(ст..25-29)
|
|
6
|
|
Рух і загартовування
(ст..30-33)
|
|
7
|
|
Профілактика порушень зору, слуху, постави(ст..34-37)
|
|
8
|
|
Гігієна порожнини рота
(ст..38-41 )
|
|
9
|
|
Гігієна оселі
(ст..42-45 )
|
|
10
|
|
Організація самонавчання.(ст..46-49 )
Підсумок за розділом
|
|
Розділ 3. Серед людей (12 год)
|
|||
11
|
|
Сім'я і здоров'я
(ст..52-55 )
|
|
12
|
|
Розбудова дружніх стосунків (ст..56-59)
|
|
13
|
|
Як відстояти себе
(ст..60-63 )
|
|
14
|
|
Шкідливі звички і здоров'я(ст..64-65 )
|
|
15
|
|
Шкідливі звички і здоров'я(ст..66-69 )
|
|
16
|
|
Реклама і здоров'я
(ст..70-74)
|
|
17
|
|
Засоби комунікації та здоров'я ( ст..75-77 )
|
|
18
|
|
Засоби комунікації та здоров'я ( ст..78-79 )
|
|
19
|
|
Хвороби, які набули соціального значення(с.80-83 )
|
|
20
|
|
Охорона здоров'я дітей
( ст..84-87)
|
|
21
|
|
Люди з особливими потребами ( ст..88-92)
|
|
22
|
|
Підсумок за розділом
|
|
Розділ 4. Безпечне довкілля (7
год )
|
|||
23
|
|
Наодинці вдома (
ст..94-97)
|
|
24
|
|
Безпека школяра
(ст..98-101 )
|
|
25
|
|
Безпечна прогулянка
(ст..102-105)
|
|
26
|
|
Безпека дорожнього руху (ст..106-109 )
|
|
27
|
|
Рух на перехресті, майдані ( ст..110-113)
|
|
28
|
|
Аварії на дорогах
( ст..114-117)
|
|
29
|
|
Підсумок за розділом
(ст..118 )
|
|
Розділ 5. Здоровий дух (5 год)
|
|||
30
|
|
Самооцінка і поведінка людини (120-123 )
|
|
31
|
|
Хочу, можу, треба
( ст..124-127)
|
|
32
|
|
Шануй себе та інших
( ст..128-131)
|
|
33
|
|
Звички і здоров'я
( ст..132-135)
|
|
34
|
|
Творчість і здоров'я (136-139 )
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар