Українська мова
За підручником М.Д. Захарійчук,А.І.
Мовчун
ІІ семестр – 3 години на тиждень
ІІ семестр
Види і обсяг
перевірних робіт
Вид перевірки
|
|
|
ІІ сем.
|
||
Списування
|
1
|
|
Диктант
|
2
|
|
Перевірка мовних знань і
вмінь
|
2
|
|
Письмовий переказ
|
–
|
|
Діалог (усно або письмово)**
|
|
|
Загальна кількість перевірок
за семестр
|
5
|
№
уроку
|
Тема уроку
|
Дом.
завдання
|
Дата
|
При
мітки
|
|
|
|||
61
|
Поділ слів із суфіксами для переносу
|
|
|
|
62
|
Узагальнення вивченого про будову слова
|
|
|
|
|
Частини
мови. Загальне поняття.
|
|
|
|
63
|
Узагальнення знань про іменник, прикметник, дієслово як
частини мови. Службові слова. Роль службових слів у реченні
|
С.96-98
Впр.234, 238
|
|
|
64
|
Спільнокореневі слова, що належать до різних частин
мови. Головні та залежні слова у словосполученнях. Зв’язок слів у реченні
|
С.99-100
Впр.242, 246
|
|
|
Іменник
|
|
|||
65
|
Іменник як частина мови.
|
С.103
Впр.250
|
|
|
66
|
Власні та загальні іменники. Велика буква у власних
назвах
|
С.103
Впр251(3)
дописати
|
|
|
67
|
Урок
розвитку писемного мовлення. Написання переказу за колективно складеним планом
|
С.105
Впр.255
|
|
|
68
|
Велика буква у кличках тварин
|
С.106
Впр.258
|
|
|
69
|
Поняття предметності. Іменники, що називають
опредмечені якості та дії
|
С.108
Впр.261
правило
|
|
|
70
|
Вживання іменників у прямому і переносному значенні
|
С.109
Впр.265
|
|
|
71
|
Рід іменників
|
С.111
Впр.269
правило
|
|
|
72
|
Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. Віднесення
слова до одного з родів
|
С.112
Впр.270(2)
дописати
|
|
|
73
|
Урок
розвитку писемного мовлення. Складання тексту за поданими початком, кінцівкою та ілюстраціями
|
С.114
Впр.274
|
|
|
74
|
Перевірна
робота «Диктант»
|
|
|
|
75
|
Аналіз перевірної роботи. Повторення і узагальнення
вивченого матеріалу
|
|
|
|
76
|
Число іменників: однина і множина. Змінювання іменників
за числами
|
С.116
Впр.277
Правило
|
|
|
77
|
Число іменників: однина і множина. Змінювання іменників
за числами
|
С.117
Впр.280
|
|
|
78
|
Практичне ознайомлення з відмінками іменника
|
С.119
Впр.284
правило
|
|
|
79
|
Урок
розвитку писемного мовлення. Удосконалення змісту та форми написаного тексту. Відповідність тексту
його темі
|
С.120
Впр.288
|
|
|
80
|
Практичне ознайомлення з відмінками іменника
|
С.122
Впр.293
|
|
|
81
|
Зміна іменників за відмінками. Синтаксична роль
прийменників та закінчень
|
С.121
Впр.289(2)
|
|
|
82
|
Самостійна робота
|
|
|
|
83
|
Повторення вивченого. Узагальнення знань про іменник
|
|
|
|
84
|
Перевірка
знань і вмінь за темою «Іменник»
|
|
|
|
85
|
Аналіз перевірної роботи.
|
|
|
|
Прикметник
|
|
|||
86
|
Прикметник як частина мови Зв’язок прикметників з іменниками Вживання прикметників
у прямому та переносному значеннях
|
С.124
Впр.296
правило
|
|
|
87
|
Урок
розвитку писемного мовлення. Складання тексту-опису «Соняшник»
|
С.125
Впр.299
|
|
|
88
|
Перевірна
робота «Списування»
|
|
|
|
89
|
Аналіз перевірної роботи. Закріплення та узагальнення
вивченого
|
|
|
|
90
|
Прикметники-антоніми. Прикметники-синоніми
|
С.128
Викон.
завд.зош.
|
|
|
91
|
Вживання прикметників у загадках.Вживання прикметників
в описах
|
С.129
Впр.311
|
|
|
92
|
Змінювання прикметників за родами у сполученні з
іменниками. Аналіз прикметника як частини мови
|
С.130
Впр.314
|
|
|
93
|
Урок
розвитку писемного мовлення. Написання переказу за колективно складеним планом
|
С.132
Впр.317
|
|
|
94
|
Змінювання прикметників за родами у сполученні з
іменниками. Аналіз прикметника як частини мови. Родові закінчення прикметників. Змінювання прикметників
за числами у сполученні з іменниками
|
С.135
Впр.324
правила
|
|
|
95
|
Перевірна
робота «Диктант»
|
|
|
|
96
|
Аналіз контрольної роботи.Узагальнення знань про
прикметник Тема
|
С.140
Впр.335
|
|
|
Дієслово
|
|
|||
97
|
Дієслово як частина мови
|
С.142
Впр.339
|
|
|
98
|
Зв’язок дієслова з іменником у реченні
|
С.143
Впр.342
|
|
|
99
|
Урок розвитку писемного мовлення. Написання переказу за прочитаним твором без зачину та
кінцівки
|
С.144
Дописати
переказ
|
|
|
100
|
Дієслова-антоніми
|
С.146
Впр.346
|
|
|
101
|
Дієслова-антоніми
|
С.147
Впр.349
|
|
|
102
|
Дієслова-синоніми
|
С.148
Впр.352
|
|
|
103
|
Змінювання дієслів за часами. Розпізнавання часових
форм дієслів у тексті. Вживання часових форм дієслів у мовленні
|
С.150
Впр.356
Правило
|
|
|
104
|
Урок розвитку писемного мовлення. Складання висловлювання (близько 60 слів) на основі
вражень від прочитаного твору
|
С.152
Впр.363
|
|
|
105
|
Змінювання дієслів за часами. Дієслова, що означають
завершену і незавершену дію. Опрацювання програмових слів
|
С.154
Впр.367
|
|
|
106
|
Написання не з дієсловами
|
С.158
Впр.378(2)
|
|
|
107
|
Розпізнавання часових форм дієслів у тексті
|
С.161
Впр.385
|
|
|
108
|
Самостійна
робота
|
|
|
|
109
|
Узагальнення знань про дієслово
|
|
|
|
110
|
Урок
розвитку писемного мовлення. Складання привітання до Дня матері
|
С.162
Впр.389
|
|
|
111
|
Перевірка
знань і вмінь за темою «Прикметник. Дієслово»
|
|
|
|
112
|
Аналіз перевірної роботи.
|
С.163
Впр.393
|
|
|
Повторення
|
|
|||
113
|
Що ми знаємо про текст, речення
|
С.165
Впр.395(3)
|
|
|
114
|
Що ми знаємо про будову слова
|
С.165
Виконати
завд.зош.
|
|
|
115
|
Урок
розвитку писемного мовлення. Складання розповіді на тему “Мої літні канікули”
|
С.166
Впр.398(2)
|
|
|
116
|
Що ми знаємо про частини мови
|
С.167
Впр.400(1)
|
|
|
117
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар