Календарно - тематичне планування
з природознавства
3 клас
(на виконання оновленої програми)
2016 - 2017 н.р.
(за підручником )
І семестр – 32 години
(2 години на тиждень)
Зміст навчального матеріалу
|
Дата
|
Прим.
|
|
ВОДА (8год)
|
|||
1.
|
Вода
в природі.
|
|
|
2.
|
Властивості
рідин на прикладі води.
Практична робота. Порівняння властивостей води та
інших рідин.
|
|
|
3.
|
Температура плавлення льоду та кипіння води.
|
|
|
4.
|
Значення трьох станів води для життя на Землі.
|
|
|
5.
|
Вода – розчинник. Розчинні та нерозчинні речовини.
Практична
робота. Дослідження розчинності речовин, що
використовуються у побуті
|
|
|
6.
|
Прісна та морська вода. Розподіл запасів прісної води
на Землі.
|
|
|
7.
|
Як людина використовує властивості води? Охорона
водойм.
|
|
|
8.
|
Перевірка знань з теми: «Вода»
|
|
|
ПОВІТРЯ (7 год)
|
|||
9.
|
Газоподібні речовини.
|
|
|
10.
|
Повітря як суміш речовин, його склад та властивості.
Практична робота. Дослідження властивостей газоподібних речовин на
прикладі повітря.
|
|
|
11.
|
Розширення газів за нагрівання.
|
|
|
12.
|
Рух повітря. Поняття про виникнення вітру.
|
|
|
13.
|
Як людина використовує властивості повітря? Охорона
повітря.
|
|
|
14.
|
Навчальний проект: «Звідки береться пил?»
|
|
|
15.
|
Перевірка знань з теми: «Повітря».
|
|
|
КОРИСНІ КОПАЛИНИ. ҐРУНТИ (8 год)
|
|||
16.
|
Корисні копалини – гірські породи, які використовує
людина.
|
|
|
17.
|
Види корисних копалин (тверді, рідкі та газоподібні).
Практична робота. Ознайомлення з колекцією корисних копалин.
Порівняння властивостей твердих тіл на прикладі корисних копалин.
|
|
|
18.
|
Різноманітність корисних копалин та використання їх
людиною. Значення корисних копалин для людини.
|
|
|
19.
|
Ґрунт. Склад ґрунту.
Практична
робота. Виявлення повітря та води у складі
ґрунту.
|
|
|
20.
|
Родючість – основна властивість ґрунту.
|
|
|
21.
|
Хто живе у ґрунті? Роль живих організмів в утворенні
ґрунту.
|
|
|
22.
|
Значення і охорона ґрунтів.
|
|
|
23.
|
Перевірка знань з теми: «Корисні
копалини. Ґрунти».
|
|
|
ЕНЕРГІЯ В НАШОМУ ЖИТТІ (7 год)
|
|||
24.
|
Паливні корисні копалини (вугілля, нафта) та їхнє
використання людиною.
|
|
|
25.
|
Паливні корисні копалини (газ, торф) та їхнє
використання людиною.
|
|
|
26.
|
Невичерпні джерела енергії (Сонце, вітер і вода) та
їхнє використання людиною.
|
|
|
27.
|
Побутові прилади, які споживають енергію.
|
|
|
28.
|
Поняття про збереження тепла та електроенергії у
побуті.
|
|
|
29.
|
Екскурсія.
«Тепло у твоєму домі (шкільна котельня)»
|
|
|
30.
|
Перевірка знань з теми: «Енергія
в нашому житті».
|
|
|
ЖИВІ ОРГАНІЗМИ ТА СЕРЕДОВИЩА ЇХНЬОГО ІСНУВАННЯ
|
|||
31.
|
Рослини – живі організми.
|
|
|
32.
|
Різноманітність рослин.
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар