Конспект відкритого уроку з основ здоров”я
на тему:
„СПОСОБИ
ЗАГАРТУВАННЯ ОРГАНІЗМУ”
Вчитель Мостиської ЗОШ №2 І-ІІІст.
Балич М. І.
Тема: Способи загартування організму.
Мета: Повторити і закріпити знання учнів про позитивний
і негативний вплив води, повітря, і сонця на організм людини. Ознайомити з
новими правилами і способами загартування. Продовжити формувати у школярів
знання правил поведінки на сонці і воді; вчити їх організовувати навчання і
відпочинок без загрози здоров”ю. Виховувати любов до природи і бережливе
ставлення до неї.
1.
Організація класу до уроку
Встаньте,
друзі, усміхніться
До гостей
всі поверніться
Привітайтесь
–
А тепер
усі сідаймо і урок розпочинаймо.
2.
Перевірка домашнього завдання
а) фронтальна
б) індивідуальна (завдання на карточках)
1) На
кожну букву свого імені напиши рису характеру:
* О -
* І -
Л -
В -
Я -
А -
Н -
2) Які емоції виражають ці обличчя?
3) * Скільки
видів вітамінів відомо? * Що
мають містити харчові продукти?
4) На прийомі
у лікаря (2 учні):
-
Мене часто
болить горло.
-
Ангіна – це
інфекційне захворювання. А боротися з інфекцією допомагає вітамін С. Він є в
яблуках, смородині, шпинаті, цитрусових, капусті, картоплі, в перцю, помідорах,
полуниці.
* Яка шкода
від переїдання?
* Яке
правило харчування порушено? –
Я
намагаюся їсти помаленьку, не спішу, жую добре і встигаю навіть прочитати
улюблену газету „Долоньки”.
( Не відволікатися, не займатися посторонніми справами).
* Яка шкода
від цього нашому організмові?
( Це знижує апетит, погіршує
засвоєння продуктів( їжі ) ).
* Що
впливає на здоров”я?
( Навколишнє середовище, спадкові
дані, медичне обслуговування, спосіб життя)
3.
Що в людини найцінніше?
ЖИТТЯ
v Напишемо формулу життя:
Життя = здоров”я + доброта + щирість + щедрість +
любов + . . .
v Вислови про життя (розказують діти).
v Прочитаємо прислів”я про здоров”я із розсипанки:
Весела мрія дороги загадка
Добрий думка мудрості здоров”я
Розум сказав половина кладка
Весела думка. Це коли людина весело дивиться на
світ, коли її серце переповнене любов”ю до людей і довкілля, коли вона добра і
привітна, щира, щедра, життєрадісна.
v Давайте згадаємо про 7 головних гріхів, які
заважають людині бути здоровою духовно, а значить фізично. Які це гріхи?
(
Заздрощі, жадібність, розпуста, ненажерливість, гордощі, лінощі, злість).
Адже коли вони живуть в душі людини, то не дають
їй спокійно на повну силу рости і розвиватися.
Фізхвилинка
Жити – це робити добро, бачити кому і чим
допомогти.
§
Показати
злякане кошення, сумного кролика, сердите порося, гордого орла.
§
Пригадати
прислів”я про здоров”я.
§
Загадка:
Чого хочеш, а не купиш, а що хочеш продати – і не
продаш? ( здоров”я і хвороба)
Не золото, а найдорожче? ( здоров”я ).
4.
Оголошення теми і мети уроку
Тема уроку зашифрована у кросворді:
|
|
|
|
|
|
|
З
|
А
|
Р
|
Я
|
Д
|
К
|
У
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Б
|
І
|
Г
|
А
|
Т
|
И
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
З
|
А
|
Г
|
А
|
Р
|
Я
|
Т
|
И
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
О
|
Д
|
Я
|
Г
|
А
|
Т
|
И
|
С
|
Я
|
|
П
|
О
|
|
П
|
О
|
Г
|
О
|
Д
|
І
|
|
|
|
|
|
|
|
Р
|
Е
|
Ж
|
И
|
М
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
О
|
Б
|
Т
|
И
|
Р
|
А
|
Т
|
И
|
С
|
Ь
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К
|
У
|
П
|
А
|
Т
|
И
|
С
|
Ь
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
О
|
Б
|
Л
|
И
|
В
|
А
|
Т
|
И
|
С
|
Ь
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Х
|
А
|
Р
|
Ч
|
У
|
В
|
А
|
Н
|
Н
|
Я
|
|
|
|
|
|
|
П
|
Р
|
О
|
Г
|
У
|
Л
|
Я
|
Н
|
К
|
И
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К
|
О
|
Н
|
Т
|
Р
|
А
|
С
|
Т
|
Н
|
И
|
Й
|
|
Д
|
У
|
Ш
|
|
|
|
Х
|
О
|
Д
|
І
|
Н
|
Н
|
Я
|
|
Б
|
О
|
С
|
О
|
Н
|
І
|
Ж
|
|
|
|
|
|
|
А допоможуть нам у загартуванні троє найкращих
друзів наших. Відгадайте, хто вони?
ü Всі його люблять, без нього життя не уявляють, а
коли на нього дивляться, то чомусь кривляться.
СОНЦЕ
o
Робота над
ілюстрацією до казки „Черепашка і левеня”
-Які поради дасте черепашці і левеняті, які
зібралися загаряти?
( діти
дають відповідь )
o
Пісенька „ Я
на сонечку лежу „
o
Робота з
підручником ( Прочитати с. 29 (абз. 1)). Що нового дізнались про користь
сонячного проміння?
ü Хто вона?
Вона прозора, як сльоза і кольором, мов бірюза; на
все вона спроможна, без неї жить не можна; тепер вгадайте, хто вона ота
звичайна рідина? –
ВОДА
- Вода
може бути у трьох станах: рідина, пара, лід.
- Яка
користь від води для нашого організму?
* Вмиваємось, щоб бути чистими;
* П”ємо, щоб тамувати спрагу.
- Коли
ми купаємось в озері? ( влітку ).
- Як
називають людей, які купаються взимку? ( моржі ).
Щоб бути,
як морж треба:
а)
обтиратись 35-20˚С показати
( фізхвилинка )
б) обмиватись 35-20˚С
в) купатись, плавати
г)
ходити босоніж
д)
приймати контрастний душ
- Скоромовка.
Босий
хлопець сіно косить, роса росить ноги босі.
*Коли роса
має найбільшу силу? ( на Юрія)
*Коли вода
і трави мають найбільшу силу? ( на Івана Купала )
- Небезпека на воді
можна
втопитись
переохолодитись
поранити
ногу
Тому
потрібно:
перебувати
у воді 10-15 хв
не купатися
поодинці
не
пустувати у воді
не
забруднювати воду
ü Без чого людина не може обійтись і 2-3 хв
ПОВІТРЯ
У кожного на парті завдання:
1. Влітку вікна у кімнаті мають бути відчиненими
2. Взимку слід регулярно провітрювати кімнату
3. Прибирання обов”язково має бути вологим
4. Класну кімнату слід провітрювати
5. Перерви проводити на свіжому повітрі
6. У вихідні дні не сидіти біля телевізора, а ходити на екскурсії, турпоходи, прогулянки.
Фізхвилинка
1)
Якщо
робиш зарядку – сплесніть у долоні.
2)
Провітрюєте
кімнату – помахайте руками
3)
Миєш рук
перед їдою – помийте ніби
4)
Не сидите
довго біля телевізора – погладьтесь по
голові
5)
Не
переїдаєте – погладьтесь по животі
6)
Їсте в
один і той же час – підстрибніть
7)
Ходите
босоніж – потупайте
- Робота
з підручником
Для чого слід загартовуватись? ( ст. 28 )
- Робота
в зошитах ( ст. 12 )
- На
пальцях долоньок, виготовлених на трудовому навчанні, написати, що ви
вирішили робити, щоб бути здоровим.
Вигляд на дошці
|
ТВОЄ В ТВОЇХ
- Пригадаєм вірш:
ДІТИ: Хочеш бути здоровим, дужим,
Ось що пам”ятай , мій друже:
Овочі корисна їжа, чистота,повітря свіже,
Рух,зарядка і режим хай стануть правилом твоїм
ВЧИТЕЛЬ: Здорові діти – нація здорова,
Багата Україна і чудова
Тож, діти, Ви здоровими
ростіть,
В майбутнє добрими ідіть.
.
Немає коментарів:
Дописати коментар