понеділок, 13 березня 2017 р.

Сценарій свята "100 днів у школі" 1 кл


100 днів у школі



Ось і школа. Там наш клас.
Він давно чекав на нас.
Ми прийшли усі сюди,
Щоб учитись і рости.

         Ми тепер не просто дітки
         Шестирічки – неумійки.
         Шестилітки – 1-й клас!
         Школярі тепер із нас!

Це не вигадка, не казка,
Що тепер я вже школярик.
Ось портфелик мій, будь ласка,
А в портфелику – букварик.
        
Є там ручка, є лінійка
         І пенал із олівцями
         І щоденник як годиться,
         Примостився поруч з ними.

А оцінок ще немає,
Бо почав я вчитись тільки,
Хоч сестричка вже питає
Чи носитиму я двійки?

         В мене братик добре вчиться,
         І я вчитимусь так само.
Буду гарним учнем в школі,
Буду радувати маму.

Ми у школі вже прижились.
Правил добрих ми навчились.
Ось послухайте ви їх.
Ми додержуємось всіх.

( заходить вчитель – треба встати)

Ми «Букварик»  почали в вересні вивчати.
І багато встигли ми вже запам*ятати.

( Скоромовки )

Що писати треба чисто, дуже добре знає всяк.
Тільки ручка норовиста – не приборкаю ніяк!
Раз у раз її навчаю, ледь не плачу од відчаю,
Бо абияк дряпає, наче курка лапою.


Ой, та ручка! Їй , невірній, мабуть, всоте говорю:
-         Знай , що я також настирна,
Я тебе таки скорю!
Кинеш свій поганий норов, не ганьбитимеш мене,
І мені не буде  сором за письмо твоє брудне!

         Конкурс «Впізнай , хто писав».

Був я хлопцем неслухняним,
Неуважним, пустощі любив.
А тепер сміється радо мама:
«Хтось мого синочка підмінив».

          Я тепер слухняний і не впертий,
         Чемним став, себе не впізнаю,
         Якщо маю печиво й цукерки,
          З радістю я з друзями ділю.

Пісня

Ми учнями стали, ми стали дорослі.
Хоч ростом маленькі, хоч зовсім не рослі.
І мами доросліші також всі стали,
У ролі учителя вже побували.


Конкурс «Скласти з букв слово»  ( батьки і діти )


А чи чули ви, як ми співаємо?
Голосисті, ще й пісень багато знаємо!
І за це ми вдячні Ганні Миколаївні.

Пісня

Про перші наші кроки і круті стежинки
Розкажуть вам, напевно, веселі смішинки.

Усмішки – смішинки

Вже школярик наш Андрійко,
Та він все іще невмійко.
Бабця застеляє ліжко,
Тато спішно клеїть книжку,
Брат портфелика складає,
Мама ґудзик пришиває…

В хаті гамір, метушня,
Так тепер у нас щодня.
Чистить дід взуття для внука,
Та зітхає: - От безрукий!
І тремтить губа в Андрійка:
 - Чи ж я винен, що невмійко?

Конкурс для татусів «Хто швидше одягне дитя до школи»

У нас вдома з одяганням ніякісіньких проблем,
А у школі слід самому одягатися бігцем.

Конкурс «Хто швидше зав*яже шнурки»

-         Скажи, Павлику, скільки мама заплатила за 2 кг яблук, якщо 1 кг коштує 2 гривні?
-         Не знаю! Моя мама завжди торгується.


-         Русланчику, ти такий великий, а примушуєш свого меншого братика нести свій портфель.
-         Це я його вчу допомагати старшим.

-         Чому ти вириваєш аркуші з підручника? – запитує учителька Василька.
-         А я не всі вириваю, тільки прочитані, щоб помилково не читати одне й те саме.


-         Скажи мені, Миколо, твій брат прийшов зі школи?
-         Авжеж.
-         А точно знаєш?
-         Прийшов, бо наша кішка сховалася під ліжко.

Упіймав дядько на яблуні хлопчика:
-         Ти що там робиш? – запитує сердито.
-         Та упало ваше яблуко, то я його вішав – не розгубився хлопчик.


Ну і мама. Ну і тато!
Наче справжні дошкільнята!
Нічогісінько не знають –
Смішно і сказать комусь! –
Бо щодня мене питають лиш одне:
-         Чому й чому?


-         Ти чому образив Віту?
-         А чому отримав двійку?
-         А чому прийшов так пізно?
-         Ти чому в шкарпетках різних?
-         Ти чому такий непослух?
-         А чому не стелиш постіль?
-         Ти чому цей вірш не учиш?
-         А чому портфель без ручки?
-         І чому такий синець?

Ох, настане мій кінець.
Не поясниш їм ніколи,
Хоч би й дуже захотів…
Треба їх віддать до школи –
Хай питають вчителів.


Так сталося, що наше свято
Збіглося із святом тата.
Тому татусів наших ми хочем привітати
Зров*я і щастя усім побажати.

Дорогий, хороший, рідний тату!
Кращого від тебе не знайти.
Дорогий, хороший, рідний тату!
Як чудово, що у нас є ти!

( Діти вручають подарунки )


Бачу тут сидять із нами
Наші татусі і мами,
Бабусі і дідусі, всі прийшли на свято, всі.


Ви мене любіть, рідненькі,
Бо я ще такий маленький.
Хочу бути на вас схожий
Як і ви, такий же гожий.


        


Немає коментарів:

Дописати коментар