неділя, 21 лютого 2016 р.

Конспект відкритого уроку з основ здоров’я на тему: "Способи загартування організму"














Конспект  відкритого уроку з основ здоров”я
на тему:

„СПОСОБИ ЗАГАРТУВАННЯ ОРГАНІЗМУ”









                                                                                              





Вчитель Мостиської ЗОШ №2 І-ІІІст.
Балич М. І.









Тема: Способи загартування організму.
Мета: Повторити і закріпити знання учнів про позитивний і негативний вплив води, повітря, і сонця на організм людини. Ознайомити з новими правилами і способами загартування. Продовжити формувати у школярів знання правил поведінки на сонці і воді; вчити їх організовувати навчання і відпочинок без загрози здоров”ю. Виховувати любов до природи і бережливе ставлення до неї.

1.      Організація класу до уроку

Встаньте, друзі, усміхніться
До гостей всі поверніться
Привітайтесь –
А тепер усі сідаймо і урок розпочинаймо.

2.      Перевірка домашнього завдання
а) фронтальна
б) індивідуальна (завдання на карточках)
   1) На кожну букву свого імені напиши рису характеру:
* О -                                                                * І -
   Л -                                                                   В -
   Я -                                                                   А -
                                                                           Н -

       2) Які емоції виражають ці обличчя?
 




                                                                                                                                




3)       * Скільки видів вітамінів відомо?          * Що мають містити харчові продукти?

4)       На прийомі у лікаря (2 учні):
-         Мене часто болить горло.
-         Ангіна – це інфекційне захворювання. А боротися з інфекцією допомагає вітамін С. Він є в яблуках, смородині, шпинаті, цитрусових, капусті, картоплі, в перцю, помідорах, полуниці.
 * Яка шкода від переїдання?
 * Яке правило харчування порушено? –
Я намагаюся їсти помаленьку, не спішу, жую добре і встигаю навіть прочитати улюблену газету „Долоньки”.
( Не відволікатися, не займатися посторонніми справами).
 * Яка шкода від цього нашому організмові?
( Це знижує апетит, погіршує засвоєння продуктів( їжі ) ).
 * Що впливає на здоров”я?
( Навколишнє середовище, спадкові дані, медичне обслуговування, спосіб життя)

  

3.      Що в людини найцінніше?
ЖИТТЯ
v     Напишемо формулу життя:
Життя = здоров”я + доброта + щирість + щедрість + любов + . . .
v     Вислови про життя (розказують діти).
v     Прочитаємо прислів”я про здоров”я із розсипанки:
Весела                     мрія                           дороги                     загадка
Добрий                   думка                        мудрості                  здоров”я
Розум                      сказав                        половина                кладка

Весела думка. Це коли людина  весело дивиться на світ, коли її серце переповнене любов”ю до людей і довкілля, коли вона добра і привітна, щира, щедра, життєрадісна.


v     Давайте згадаємо про 7 головних гріхів, які заважають людині бути здоровою духовно, а значить фізично. Які це гріхи?
( Заздрощі, жадібність, розпуста, ненажерливість, гордощі, лінощі, злість).
Адже коли вони живуть в душі людини, то не дають їй спокійно на повну силу рости і розвиватися.
Фізхвилинка
Жити – це робити добро, бачити кому і чим допомогти.
§         Показати злякане кошення, сумного кролика, сердите порося, гордого орла.
§         Пригадати прислів”я про здоров”я.
§         Загадка:
Чого хочеш, а не купиш, а що хочеш продати – і не продаш? ( здоров”я і хвороба)
Не золото, а найдорожче? ( здоров”я ).
4.      Оголошення теми і мети уроку
Тема уроку зашифрована у кросворді:








З
А
Р
Я
Д
К
У












Б
І
Г
А
Т
И

















З
А
Г
А
Р
Я
Т
И












О
Д
Я
Г
А
Т
И
С
Я

П
О

П
О
Г
О
Д
І







Р
Е
Ж
И
М















О
Б
Т
И
Р
А
Т
И
С
Ь













К
У
П
А
Т
И
С
Ь











О
Б
Л
И
В
А
Т
И
С
Ь















Х
А
Р
Ч
У
В
А
Н
Н
Я






П
Р
О
Г
У
Л
Я
Н
К
И

















К
О
Н
Т
Р
А
С
Т
Н
И
Й

Д
У
Ш



Х
О
Д
І
Н
Н
Я

Б
О
С
О
Н
І
Ж







А допоможуть нам у загартуванні троє найкращих друзів наших. Відгадайте, хто вони?
ü      Всі його люблять, без нього життя не уявляють, а коли на нього дивляться, то чомусь кривляться.
СОНЦЕ
o       Робота над ілюстрацією до казки „Черепашка і левеня”
-Які поради дасте черепашці і левеняті, які зібралися загаряти?
 ( діти дають відповідь )

o       Пісенька „ Я на сонечку лежу „
o       Робота з підручником ( Прочитати с. 29 (абз. 1)). Що нового дізнались про користь сонячного проміння?



ü      Хто вона?
Вона прозора, як сльоза і кольором, мов бірюза; на все вона спроможна, без неї жить не можна; тепер вгадайте, хто вона ота звичайна рідина? –
ВОДА
  • Вода може бути у трьох станах: рідина, пара, лід.
  • Яка користь від води для нашого організму?
* Вмиваємось, щоб бути чистими;
* П”ємо, щоб тамувати спрагу.
  • Коли ми купаємось в озері? ( влітку ).
  • Як називають людей, які купаються взимку? ( моржі ).
 Щоб бути, як морж треба:
 а) обтиратись 35-20˚С                     показати ( фізхвилинка )
 б)   обмиватись 35-20˚С
 в)   купатись, плавати


       г) ходити босоніж
       д) приймати контрастний душ
  • Скоромовка.
Босий хлопець сіно косить, роса росить ноги босі.
 *Коли роса має найбільшу силу? ( на Юрія)
 *Коли вода і трави мають найбільшу силу? ( на Івана Купала )
  • Небезпека на воді
    можна втопитись
    переохолодитись
    поранити ногу
Тому потрібно:
 перебувати у воді 10-15 хв
 не купатися поодинці
 не пустувати у воді
 не забруднювати воду


ü      Без чого людина не може обійтись і 2-3 хв
ПОВІТРЯ
У кожного на парті завдання:
1. Влітку вікна у кімнаті мають бути  відчиненими
2. Взимку слід регулярно провітрювати кімнату
3. Прибирання обов”язково має бути вологим
4. Класну кімнату слід провітрювати
5. Перерви проводити на свіжому повітрі
6. У вихідні дні не сидіти біля телевізора, а ходити на екскурсії, турпоходи, прогулянки.
Фізхвилинка
1)      Якщо робиш зарядку – сплесніть у долоні.
2)      Провітрюєте кімнату – помахайте руками
3)      Миєш рук перед їдою – помийте ніби
4)      Не сидите довго біля телевізора – погладьтесь по голові
5)      Не переїдаєте – погладьтесь по животі
6)      Їсте в один і той же час – підстрибніть
7)      Ходите босоніж – потупайте

  • Робота з підручником
Для чого слід загартовуватись? ( ст. 28 )

  • Робота в зошитах ( ст. 12 )
  • На пальцях долоньок, виготовлених на трудовому навчанні, написати, що ви вирішили робити, щоб бути здоровим.
Вигляд  на дошці
Овал: Здо-
ров”я
 


Місце для долоньок
 
ТВОЄ                                                         В  ТВОЇХ
                                                                                                                              

                                                                                                                       



  • Пригадаєм вірш:
ДІТИ:  Хочеш бути здоровим, дужим,
            Ось що пам”ятай , мій друже:
            Овочі корисна їжа, чистота,повітря свіже,
            Рух,зарядка і режим хай стануть правилом твоїм

ВЧИТЕЛЬ: Здорові діти – нація здорова,
                    Багата Україна і чудова
                   Тож, діти, Ви здоровими ростіть,
                   В майбутнє добрими ідіть.



.

Немає коментарів:

Дописати коментар